Рефлексія Модуль 4

Цей модуль дав можливість  дізнатися:

  •  як я можу спланувати формуюче оцінювання, що дозволяє дізнатися про навчальні потреби учнів
  • Як в умовах особистісно-орієнтованого навчання мені спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проектів
Оцінювання навчальних проектів має:
  •  здійснюватися протягом всього навчального процесу; 
  •  оцінювати важливі цілі проекту; 
  •  залучати учнів до процесу оцінювання; 
  • використовувати різні стратегії оцінювання;
  • визначити навчальні потреби учнів;
  • заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів; 
  •  перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення) ;

Немає коментарів:

Дописати коментар