Рефлексія Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:

  1. Зрозуміти, що без допомоги вчителя, дітям важко буде опанувати метод проектів
  2. допомогати їм розвинути навички самоспрямованості. 
  3. Створювати умови для активності
  4. Підходити диференційовано
  5. Планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів
  6. Розробляти методи З А О Х О Ч Е Н Н Я та С П О Н У К А Н Н Я

Немає коментарів:

Дописати коментар