- Зрозуміти, що без допомоги вчителя, дітям важко буде опанувати метод проектів
- допомогати їм розвинути навички самоспрямованості.
- Створювати умови для активності
- Підходити диференційовано
- Планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів
- Розробляти методи З А О Х О Ч Е Н Н Я та С П О Н У К А Н Н Я
Рефлексія Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар